Gode tilbud fra Parmaplast

Skrevet av: , publisert 08.02.2021

ParmaFender® til medlemspris
Kjære KNBF-medlemmer.
I 2017 inngikk Kongelig Norsk Båtforbund og Parma Plast en samarbeidsavtale som gir KNBFs enkeltmedlemmer og medlemsforeninger svært fordelaktige priser på Parma Plasts produkter til lystbåtmarkedet.
Avtalen innebærer det norske patenterte bryggefendersystemet ParmaFender® og fenderlister til lystbåtmarkedet.
For mere produktinformasjon, kan dere besøke www.parmafender.no.
ParmaFender®
Rabatter
For lagerførte produkter gir vi følgende generelle rabatter til medlemmer:
Beskrivelse:
Rabatt:
Enkeltordre/småordre:
Kvantumsrabatt ParmaFender®:
Hele tromler/forpakninger*:
Flere hele tromler/forpakninger*:
*= Størrelsen på forpakningene er angitt i prislisten.
Personlige medlemmer som bestiller oppgir medlemsnummeret sitt ved bestillingstidspunktet. Bestilling og forespørsler kan gjøres til frode@parmaplast.no eller telefon 924 00 375.
Større prosjekter
Som det fremkommer av rabattene, er det en mye å hente på å samle småordre til en større ordre. Vi vil også kunne se på muligheten for enda mere fordelaktige priser hvis hele havneanlegg (~1.000m+) skal fendres.
Oppnå kvantumsrabatter med samleordre:
Hvis flere medlemmer ønsker å slå seg sammen for å oppnå en gunstig kvantumsrabatt, så kan dette la seg gjøre.
Leveransen vil da bli levert samlet på trommel/tromler, men hvert enkelt medlems uttak kan defineres på faktura til båtforeningen. Alternativt kan enkeltmedlemmene faktureres separat.
Montering
Hvis dere ikke ønsker å gjøre monteringsarbeidet selv og volumet er tilstrekkelig, kan Parma Plast være behjelpelig i å sette dere i kontakt med entreprenører som kan tilby montering.
Ønsker dere besøk på foreningsmøter e.l.?
Hvis det er ønskelig for båtforeningen at vi kommer på besøk for befaring eller å presentere ParmaFender® på årsmøter eller lignende allmøter, så vil vi strekke oss langt for å få til dette. Ta i så fall direkte kontakt med undertegnede.
Vi ønsker dere en flott båtsesong, og står gjerne til tjeneste hvis dere har spørsmål.
Straume, 4. februar 2021
Vennlig hilsen Parma Plast as